Išankstinė pacientų registracija galima internetu svetainėje www.sergu.lt

Ginčų tarp ligoninės ir pacientų sprendimo tvarka

  1. Iškilus ginčui tarp ligoninės personalo ir paciento ar jo atstovo, juos aiškinasi skyriaus vedėjas, vyriausiojo gydytojo pavaduotojas pagal kuruojamą sritį, o jiems neišsprendus ginčo – ligoninės vadovas ar jo įgaliotas asmuo.
  2. Manydamas, kad yra pažeistos jo, kaip paciento, teisės, pacientas (jo atstovas) turi teisę pateikti skundą, laikydamasis Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatyme nustatytos pacientų skundų nagrinėjimo tvarkos ir formos reikalavimų.
  3. Skundą pateikti gali pacientas arba jo atstovas. Nagrinėjami tie skundai, kurie yra paciento pasirašyti, nurodytas jo vardas ir pavardė, faktinė gyvenamoji vieta ir duomenys ryšiui palaikyti, išdėstyta skundo esmė. Jeigu skundą pateikia paciento atstovas, nurodomas atstovo vardas ir pavardė, gyvenamoji vieta, atstovavimą liudijantis dokumentas ir pacientas, kurio vardu jis kreipiasi. Neįskaitomi, šiame punkte nurodytų reikalavimų neatitinkantys skundai grąžinami pacientui ir nurodoma grąžinimo priežastis.
  4. Pacientas skunde privalo pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Kai toks skundas siunčiamas paštu ar per pasiuntinį, prie jo turi būti pridėta notaro ar pacientui atstovaujančio advokato patvirtinta pareiškėjo asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Paciento atstovas, kreipdamasis dėl tokios informacijos, pateikia tapatybę ir atstovavimą liudijantį dokumentą.
  5. Pacientas turi teisę pareikšti skundą ne vėliau kaip per vienus metus, kai sužino, kad jo teisės pažeistos, bet ne vėliau kaip per trejus metus nuo teisių pažeidimo dienos.
  6. Ligoninė, gavusi paciento skundą, privalo jį išnagrinėti ir raštu pranešti pacientui nagrinėjimo rezultatus ne vėliau kaip per 20 darbo dienų.
  7. Į pacientų skundus nagrinėjančias valstybės institucijas pacientai turi teisę kreiptis tik nepatenkinti skundų nagrinėjimu ligoninėje, kurioje, jų manymu, jų teisės buvo pažeistos.
  8. Asmens prašymas, pateiktas elektroniniu būdu ir pasirašytas elektroniniu parašu, prilyginamas prašymui raštu.

Ligoninėje – nauja medicininė įranga

Ligoninėje – nauja medicininė įranga

2017-10-24

Kaip ir kasmet, siekiant kuo aukštesnės diagnostikos ir gydymo paslaugų kokybės pacientams, kuo palankesnių sąlygų tobulėti ir turėti modernią, saugią, patogią darbo aplinką specialistams, 2017 metais ligoninė modernizavo savo infrastruktūrą, įsigydama naują, šiuolaikišką medicininę įrangą.

 

...