Papildomas menu

Registratūra

(8 46) 470 000

Darbo dienomis
7.30-15.30 val.

Skubi pagalba

(8 46) 410 695

Atmintinė pacientui kaip pasiruošti vizitui pas gydytoją

Atmintinė pacientui kaip pasiruošti vizitui pas gydytoją

Prieš atvykstant pas sveikatos priežiūros specialistą verta žinoti, kad paciento apsilankymo laikas yra ribotas. Tam, kad nereikėtų skubėti, patariame savo klausimus apgalvoti iš anksto ir juos užsirašyti.

1. Vizitui pasiruoškite apgalvodamas, ko konkrečiai norėtumėte apsilankymo metu:

  • pakalbėti apie sveikatos problemą,
  • gauti receptą vartojamiems vaistams ar pakeisti vaistus,
  • gauti paskyrimą tyrimams,
  • pakalbėti apie numatomą operaciją ir galimus kitokius tyrimus, specialistų konsultacijas.

2. Jeigu įtariate, kad Jus kamuoja liga, būtina fiksuoti aplinkybes, užsirašyti simptomus: tai gali padėti pastebėti problemas ir nustatyti gydymo prioritetus.

3. Lankydamiesi pas gydytoją užduokite savo paruoštus klausimus pradėdamas nuo svarbiausių. Jeigu nesuprantate atsakymo, tą patį klausimą užduokite dar kartą ir vėl paprašykite gydytojo paaiškinti. Būtinai pasakykite gydytojui, jeigu abejojate, kad galėsite vykdyti jo nurodymus.

4. Pasiūlius gydymą, klauskite gydytojo ar yra kitų pasirinkimų.

5. Gydytojui išrašius vaistus, pasiteiraukite, kaip juos vartoti ir ar galimi pašaliniai reiškiniai. Būtinai informuokite, jeigu anksčiau turėjote kokių nors reakcijų į vaistus.

6. Po apsilankymo pas gydytoją laikykitės gydytojo nurodymų ir atlikite paskirtus tyrimus, nuvykite paskirtoms konsultacijoms pas specialistus.

7. Pakartotinai kreipkitės į gydytoją, jeigu:

  • Jūsų sveikata – pablogėjo,
  • patyrėte šalutinių reiškinių ar turite kitokių problemų dėl vartojamų vaistų,
  • pradėjote vartoti nereceptinius vaistus,
  • norite sužinoti atliktų tyrimų rezultatus ir gydytojo nurodymus dėl tyrimų rezultatų.

Kovojant su liga pacientas ir gydytojas turi būti partneriai, besidalinantys atsakomybe.

Tikimės, kad ši atmintinė tarnaus kaip patarėjas prieš apsilankant pas gydytoją priėmimo metu ir po jo. Svarbiausia, kad tai padės racionaliai išnaudoti konsultacijai skirtą laiką bei dialogas tarp mediko ir paciento taps sklandesnis ir konstruktyvesnis.

VšĮ Respublikinės Klaipėdos ligoninės administracija

Atmintinę galite atsisiųsti čia.

Grįžti į pradinį puslapį